2014. április 1., kedd

Eredet

Mindig is el akartam mondani nektek, honnan származik a blogom elnevezése, mert számomra ez mindig is olyan kis szívmelengető sztori volt.

Az egész hátteréről annyit érdemes tudni, hogy a Piktorral való kapcsolatom különböző fázisaiban valahogy mindig közreműködött az eső. Igazából emiatt kerültünk egymás mellé a kocsmában, ezért maradhatott velem keresni az esernyőmet, és ezért mentünk át végül az övé alatt az egyetemi klubba. Zuhogott, amikor azt mondtam, tiszta lapot adok neki, még akkor is, amikor veszekedtünk. Nyilván nem emlékszem minden alkalomra, de lényeg, hogy elég gyakran látott pocsolyák között lavírozni. (Arról nem is beszélve, hogy az eső szinte kivétel nélkül azután esett/esik, hogy én hajat mostam. És a legszebb, amikor Piktor egy esős reggelen azzal köszönt: Már megint haját mostál? Ha esetleg a hajmosást meg akartam fejelni egy miniszoknyával, vihar jött. Nem kamu...)

Azt is érdemes tudni rólam, hogy több, mint 1 méteres lábakkal rendelkezem, így minden gond nélkül átlépek mindent. És vagyok elég fiús lány ahhoz, hogy nem pipiskedve kerülgessek minden akadályt. Átlépem, and the problem is solved.  

Kapizsgáljátok már, igaz?

Egyik esős sétánk alkalmával hangzott el a szájából az a legendássá vált mondat, miután majdnem lenyomtam egy spárgát, mert nem akartam, hogy beázzon a kedvenc piros vászoncipőm: 
" El is felejtettem, hogy te olyan lány vagy, aki átlépi a pocsolyát, nem megkerüli..."

Ezért vagyok én a lány, aki átlépi a pocsolyát.

Part #2
Nem akarok senkinek segítséget nyújtani, abban, hogy megfejtse a blogomban szereplő neveket... Van, ami jobb, ha titok marad. Nyilvánvaló, hogy bárkit említek is meg, törekszem arra, hogy a lehető legkevésbé legyen beazonosítható. Én sem örülnék, ha teljes névvel írnának rólam az interneten úgy, hogy nekem közben fogalmam sincs az egészről. 
De őszintén szólva én baromi jól szórakozom, miközben kitalálom a fedőneveket. Van, akiket tulajdonságok, adottságok után neveztem el mint Piktor (nem, véletlenül sem torzított Viktor), Adonisz, vagy éppen Mr. Casanova.
Van, aki kap egy random nevet, amit össze tudok egyeztetni személyével, ahogy történt ez például Ábel, Andor és Ria esetében is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése