2014. április 5., szombat

Elég!

Napok óta képtelen voltam összehozni egy tisztességes bejegyzést... De az a néhány nap elég volt a következőkre:

~Végre összehozni egy tisztességes ZH-t fejlődésből.

~ Beújítani két pólót, egy toppot, és egy szoknyát szinte semmi (ráadásul saját) pénzből.

~ Csudálatosan bevodkázni, és végigasszisztálni, ahogy az egyik barátnőm lényegében megcsalja a barátját. Nem akarok beszélni róla. Képtelen vagyok a srác szemébe nézni. De megígértem, hogy nem mondom el senkinek.

~ Ria és egy másik csoporttársnőm is panaszkodott nekem (!) Piktor viselkedésére, így 24 órán belül, hogy milyen bunkó módon viselkedik, és csak beszólogat mindenkinek. Mi vagyok én, az anyja? Még ő sem tudja, hogy mi baja van a kedves fiacskájának. Nem, nem tudtam mi baja... Így inkább megkérdeztem.

Ezután...

~ Veszekedtünk, aztán úgy tűnik ki is békültünk. Nem akarok beszélni róla. Gyomorgörccsel készülök az esti bulira... Azt hiszem, még nem végeztünk a múltkori beszélgetéssel.

~ [Újabb bulis események helye. Meglepne, ha minden happy lenne.]

1 megjegyzés:

  1. Nem unatkoztál, és a vodkás történet is keményen hangzik...
    Remélem a gyomorgörcs után azért tudsz majd kicsit lazítani is. Ha jól sejtem Rád férne. Jó mulatást!

    VálaszTörlés