2014. április 19., szombat

100 kérdés



1. Jelenleg mi a kedvenc dalod? Bullet For My Valentine - Your Betrayal


2. Most mit hallgatsz? Aerosmith - Dream On


3. Hány éves leszel 3 év múlva? 22.


4. Láttál már hullócsillagot? A (volt) legjobb barátnőmmel minden augusztusban a kertünkben lestük őket. Bebújtunk két vékony szivacs és három pokróc közé, de még így is vacogtunk, de mindig jól éreztük magunkat.


5. Kívántál valamit? Yepp.


6. Teljesült? Nem emlékszem, mit kívántam.


7. Mi volt életed legjobb pillanata? Amikor kiderült, hogy felvettek az első helyen megjelölt álomszakomra, ráadásul állami ösztöndíjas helyre. Először el sem akartam hinni, azt hittem elírták, mert jóval alacsonyabb volt a ponthatár, mint amire számítottam. 


8. Életed legrosszabb napja? Bárhogy is gondolkodom, csak az a nap jut eszembe, amikor Piktor közölte, hogy ő nem érez többet irántam barátságnál és hasonlók. Fájdalmas dolog, amikor először törik össze az ember szívét.XD


9. Ha lehetne, egy kívánságod mi lenne az? Hogy azt csinálhassam, amit szeretnék/szeretek.


10. Mikor van a névnapod? Haha... 07.21.


11. Jól tanulsz? Yepp. Pedig elképesztően lusta és szétszórt tudok lenni, illetve szeretek mindent az utolsó pillanatra halasztani..:)


12. Tudsz pókerezni? Az erős túlzás, de mondjuk, hogy igen...


13. Vallásod? Anyám szerint katolikus, szerintem ateista.


14. Szereted a meséket? Nem szeretem. IMÁDOM!


15. Voltál már kirándulni tengernél? Többször is, de szerintem jobb nézni, mint belemenni. Csíp, és az összes létező apró sérülést kimarja a bőrödön.:)


16. Van házi állatod? Az öcsémen kívül? :P


17. Kivel élsz együtt? Otthon a szüleimmel és az öcsémmel, az albérletben két ETK-s lánnyal.


18. Panel vagy családi ház? Családi ház.


19. Hol voltál utoljára? Boltban.


20. Mit ettél utoljára? Sajtos-paradicsomos szendvicset.


21. Kihívott fel utoljára mobilon? Apa.


22. Horoszkópod? Egye fene... Ikrek.


23. Mitől félsz? Attól, hogy nem uralom magam körül az eseményeket, és teljesen elveszítem a kontrollt... Attól, hogy kötődjem, és közel engedjek magamhoz új embereket.


24. Játszol valamilyen hangszeren? Mindenki idegein... Egyébként tanultam furulyázni, és Malkó engedte, hogy nyüstöljem az elektromos gitárját, de nem mutattam hihetetlen tehetséget. És az énekhangom is botrányosan rossz.


25. Nézel valamilyen sorozatot? Trónok Harca, Beauty and the Beast, Vámpírnaplók...


26. Édes vagy sós? Édes után sós, sós után édes.


27. Van saját szobád? Lényegében kettő is.


28. Milyen színű a szobád? Az otthoni napraforgó-sárga, az albérletben fehér.:)


29. Van poszter a faladon? Otthon inkább képeket szegelek ki, az albérletben pedig éppen két rajzot ragasztottam fel a falra.


30. Hordasz valamilyen ékszert? Mondhatnánk azt is, hogy kissé függő vagyok. Imádom (és gyűjtöm) a fülbevalókat, abból 4 van a fülemben, plusz még általában egy fülgyűrű. Ha eszembe jut, felveszek egy-egy gyűrűt, vagy üveglencsés nyakláncot, és a karkötőket is imádom.


31. Mi a csengő hangod? Metallica - Die, Die My Darling


32. Voltál már egy híresség koncertjén? Voltam már pár koncerten, de valahogy sosem volt keretem drága jegyekre, így a világsztárok és a fesztiválok kimaradtak.


33. Láttál már szellemet? El sem hinnétek, mennyire hasonlítok egy kísértethez másnaposan...


34. Jártál már Amerikában? Nem, de biztos érdekes hely lehet.


35. Hova jársz szilveszterezni? Több évig én tartottam házibulit, aztán az utóbbi kettő átkerült máshová, de nem tudom, meddig szeretnék meg a szülővárosomban szilveszterezni.:)


36. A legviccesebb ember, akit ismersz? Apa vs. Öcsi. Játsszák le egymás között.:)


37. Tanulsz idegen nyelvet? Ebben a félévben jártam szakmai előkészítőre angolból, de nem ártana megint ráfeküdnöm az olaszra, mert szükségem lesz egy második nyelvvizsgára is.


38. Szeretsz olvasni? Régen sokkal többet olvastam, de attól még máig megmaradt a szerelem.


39. Van rossz szokásod? Mindig babrálom a hajam.


40. Háton alszol? Csak ha filmezés közben elalszom.


41. Ültél már repülőn? Csak sétarepülőn.


42. Voltál már kórházban komolyabb baj végett? Kétszer műtötték a bal kezem, miután 6 évesen nyílt törésem volt.:D


43. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? Gyermekpszichológus szeretnék lenni.


44. Nyár vagy tél? Még szép, hogy nyár! Akkor van a szülinapom!


45. Plüssel alszol? Néha.


46. Félsz a sötétben? Az általában attól függ, hogy milyen filmet nézek lefekvés előtt.


47. Van örök ellenséged? Az ébresztő. Ha nem a telefonom keltene, már biztos a falhoz kentem volna.:)


48. Nyomulós vagy? Van az az alkoholmennyiség, amikor már én is nyomulós vagyok, pedig alapvetően inkább félénknek mondanám magam. 


49. Fent vagy Facebookon? Yepp.


50. Eltörted már valaha valamidet? A bal kezemet és a szívemet.


51. Űzöl valamilyen sportot rendszeresen? Szájkarate. Amúgy súlyzós edzésre járok hetente egyszer.


52. Szoktál reggelizni? Ha nem voltam lusta bevásárolni és van elég időm.


53. Késtél már el suliból? Az egyetemen szerencsére ezt már nem veszik olyan komolyan.






Kedvencek:





54. Melyek a kedvenc napjaid? Szerda, csütörtök, péntek.




55. Mi a kedvenc színed? Fekete&piros. 


56. Mi a kedvenc elfoglaltságod? Zenehallgatás, írás, séta, csokizabálás. 


57. Mi a kedvenc tantárgyad? Ööö... Egyetemistaként nehéz választ adni az ilyen kérdésekre, de nagyjából bármi, ami logikus és nem magolni kell, hanem érteni. 


58. Kedvenc országod? Hungary...and Italy. 


59. Kedvenc nyelv? Magyar után az olasz. 


60. Kedvenc helyed? A Kossuth tér, Aradi vértanúk útja... De a legszebb, hogy nagyjából bárhol képes vagyok jól érezni magam. 


61. Kedvenc énekesed? Lzzy Hale 


62. Kedvenc színészed? Emilia Clarke 


63. Kedvenc filmed? Jégvarázs. 


64. Kedvenc éttermed? Az egyik közeli faluban van egy hangulatos kis fogadó, még kislány koromban voltunk ott először. Manapság ritkán jutunk el oda, de még mindig megvan a régi varázs. 


65. Kedvenc dalod? Még mindig ugyanaz... 


66. Kedvenc kajád? Sajttal töltött, baconba tekert pulykamell, kukoricás rizzsel. De egy szép adag tojásos nokedlivel is bármikor le lehet venni a lábamról, és palacsintát sem vetem meg.:D 


67. Kedvenc italod? Limonádé. 


68. Kedvenc meséd? Mulan, Szaffi. 


69. Kedvenc zenei stílus? Rock, metal, de szinte bármit meghallgatok. 




70. Kedvenc idézeted? Találd ki, mondtam a szememmel, rettenetes kitöréseimmel és soha nem szelídülő indulatosságommal, találd ki, hiszen szeretsz, találd ki, hogy van valami, amit nem tudok kimondani.





71. Kedvenc viseleted? Nem szeretem a rikító színeket, legfeljebb kiegészítőkben. Nem érdekel, hogy mi a trendi, és nem akarok úgy kinézni, ahogy a többi lány. Hétköznap farmerben érzem magam a legkényelmesebben, amúgy pedig bolondulok a minikért.




72. Kedvenc oldalak? ... 





Kapcsolatok:


73. Összetartó családod van? Szerintem igen.


74. Van testvéred? Egy öcsim.


75. Hány barátod van? 8-9


76. Elmondasz nekik mindent? Többnyire. De Piktor ebből a szempontból külön történet.:)


77. Könnyen barátkozol? Könnyen haverkodom. Az igaz barátsághoz nagyon sok mindennek kell klappolnia.


78. Van egy olyan barátod, aki külföldön lakik? Nincs.


79. Szeretsz új emberrel megismerkedni/új barátokat találni? Naná! Nincs is ennél izgalmasabb.:)


80. Jól kijössz a tanárokkal? Hát... nem igazán van velük közvetlen kapcsolatom.


81. Voltál már szerelmes? Egyszer, és nagyon fájt.






Külső:


82. Hajszíned? Világosbarna, enyhén vöröses fénnyel.


83. Rövid vagy hosszú? Hosszú.


84. Szemszíned? Zöld.


85. Fogszabályzó? Kellett volna, de nem zavar, hogy nem teljesen tökéletes a fogsorom.


86. Szemüveges vagy? Szörnyen rossz a szemem, de nem szeretem hordani a szemüveget, a kontaklencsétől viszont nagy valószínűséggel begyulladna a szemem.


87. Magasságod? 178 centi.


88. Súly? Fogalmam sincs. De fontos ez? Jól érzem magam és kész.


89. Tetkó? Fontolgattam, de nincs olyan hely, ahová fel merném varratni.


90. Piercing? Ilyet és ilyet szeretnék, de sosem lesz elég bátorságom megcsináltatni.





Belső:



91. Pesszimista vagy optimista? -_-


92. Magabiztos vagy félénkebb? Ez is nyilván a helyzettől függ.


93. Elégedett vagy magaddal? Ez is attól függ, hogy éppen melyik bal lábammal keltem.


94. Legrosszabb tulajdonságod? Minden érzelmet túlságosan megélek, rengeteget beszélek...Biztos napestig sorolhatnám.


95. Legjobb tulajdonságod? Hogy meg merem élni az érzéseimet.:)


96. Mi számít jobban a külső vagy a belső? Mindkettő. Bárki bármint mond, nem szerethetsz valakit úgy, hogy közben taszít a külleme. De attól, hogy valaki nagyon cukin tud mosolyogni, még lehet orbitális nagy seggfej.


97. Általában milyen a kedved? Ha jó a kedved üsd a tenyered...


98. Könnyedén kijössz az emberekkel? Úgy viszonyulok az emberekhez, ahogy ők viszonyulnak hozzám.


99. Könnyen zavarba lehet hozni? Ahogy egyre több dolgot megtapasztalok, úgy egyre kevésbé.


100. Hogyan jellemeznéd magad? Örök gyerek. Impulzív. Makacs. Akaratos. Nyughatatlan. Kreatív. Mély érzésű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése