2014. április 22., kedd

Történet

Mostanában sokat motoszkál bennem a gondolat, hogy be kéne fejeznem az egyik régi történetemet.

Ez így nem teljesen pontosan, ugyanis teljesen kész van. 184 oldal, sokszor átnézve, csak éppen... Valahogy nem vagyok vele elégedett, és arra gondoltam, hogy átírnék benne néhány dolgot, aztán felraknám ide részletekben, hátha érdekel valakit.

Blogos pályafutásom kezdetén eszembe sem jutott naplós blogot vezetni, csak a történeteimen keresztül meséltem önmagamról. De az más volt. Más néven, más helyen... én is más voltam akkor.
Azt hiszem sokan ismertek, szerettek is, aztán jött az érettségi, és egy blogger, aki felfedte a kilétemet. Úgy éreztem, elvettek tőlem valamit, ami fölött mindez idáig csakis én rendelkeztem.

Most késznek érzem magam arra, hogy ismét belevágjak... Aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle.

Annyit érdemes elöljáróban tudni a sztoriról, hogy alapvetően szerelmi történet, némi misztikummal megfűszerezve. Hamarosan létrehozok neki egy saját oldalt, nem akarom hozzákeverni a saját szerelmi életemhez...

2 megjegyzés:

  1. Én személy szerint örülnék és megtisztelnél vele, ha akár csak részletekben is, de megmutatnád, illetve a weblap linkjét megírnád majd alkalmadtán..

    Wilk

    VálaszTörlés