2014. április 22., kedd

Tavaszi szünet

Nem pont úgy alakult eddig a szünet, ahogy elterveztem. Jó, nyilván tervbe volt véve, hogy pihenek. Sokat pihenek, hiszen már éreztem magamon, hogy mennyire ki vagyok merülve. De valahogy nem ennyit...

Eddig ettem, aludtam, zenét hallgattam, tévét néztem, gépeztem, és egyetlen baráti találkozót sikerült összehoznom, egyébként pedig a nappaliban punnyadtam valamelyik (vagy éppen az összes) családtagom társaságában.

Az imént azzal a szándékkal léptem le chatről, hogy valami hasznosabbat fogok csinálni, mint a CO2-gyártás. Mondjuk délelőtt tettem már valamiféle erre utaló magatartást, mert ismét nyomtattam-szkenneltem-fénymásoltam-szerkesztettem, és valamit alakítgattam a portfóliómon is, amit feltett szándékom befejezni még a hétvége előtt.

Mondjuk adódott egy kis nehézség, mert tegnap ismét bizonyítottam, hogy milyen kétbalkezes, amikor belevágtam a nagy kést a jobb hüvelykujjamba. Éppen a kiflimet vágtam félbe, és hát megszaladt... Nem ment nagyon durván mélyre, de azért nem igen tudom használni, mert a legkisebb érintésre is fáj. Mosogatni még véletlenül sem tudok, és amúgy is minden hétköznapi tevékenységet eltartott hüvelykujjal végzek. Ami nem is okozna problémát... ha nem kéne ma hajat mosnom. 

Éljen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése