2014. március 15., szombat

Who cares

Először érzem az utóbbi időben, hogy tényleg sínen van az életem.

A legjobb barátnőmmel ugyan nem sokat javult a helyzet, de már nem érdekel. A saját lelki egészségem érdekében megtanultam "leszarni".
Mindig mindent olyan intenzíven éltem meg. Most viszont úgy érzem, hogy nem akarok többé érezni. Vagyis nem akarom, hogy fájjon. Nem hagyom, hogy megbántsanak, hogy valaki olyan hatással legyen rám, mint Piktor volt. Nem adom meg senkinek a lehetőséget arra, hogy belém rúgjon. Mert én, a saját boldogságom a legfontosabb.

Nem vagyok önző. Azt hiszem, ez teljesen ösztönös reakció azokra a dolgokra, amik az utóbbi időben történtek velem.

Nem akarok már másokban bízni, rájuk bízni a szívem, a boldogságom... Nem akarok többé szerelmes lenni, nem akarok a felhők között járni, hogy aztán újra ilyen mélyre zuhanjak. Piktor mellett mindent megéltem. Több lettem, egy csomó mindent tanultam önmagamról és az emberekről, úgy általában. Sokat adott nekem. De el is vett. Elvette a hitemet, a naiv gyermeki lelkemet, ami hitt abban, hogy létezik az igaz, mindent megváltó szerelem.

Mégis jól vagyok. Erősnek érzem magam.
Nem érzem magam betegnek, és optimistán tekintek a jövőbe.

Elengedtem. Nincsenek már elvárásaim, csak hagyom hogy történjen, aminek történnie kell. Nem függök másoktól. Ott vagyok magamnak, és tudom, hogy ezt senki nem veheti el tőlem. Megvan a saját életem, a függetlenségem. Jól érzem magam a bőrömben

Aztán fordult a kocka. Az, hogy elengedtem, sokkal közelebb hozta hozzám. De nem nekem kell mozgatnom a szálakat, hanem ő jön közelebb és közelebb. Mert fontos vagyok neki, mert akkor akar velem lenni, és úgy, ahogy nekem is megfelel. Meghallgat, beszél, nevet... 
Imádok vele lenni. Csak úgy. Szükségem van rá, de csak mint az arra emberre, akitől jobban érzem magam. Meghallgat és nem traktál idióta tanácsokkal a problémáimat illetően. 
Azt is tudom, hogy nem lesz köztünk semmi. És ez jó. Amíg ő is tiszteletben tartja a barátság szabályait, és nem jön elő megint a "nem bírok ellenállnia hajadnak&illatodnak&fenekednek"-dolog. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése