2014. július 1., kedd

Day 6 -11.

Day 6: egy dal ami megnevettet

Johnny Gold - A mellizmon túl

Szerintem ezen nincs mit magyarázni. Annyira... vicces. Nem is tudom, hogy akadtam rá, de ha egy kiadós nevetésre vágyom, biztosan ide kapcsolok.


Day 7: egy dal amit utálsz

Justin Bieber - Baby
Nyálas. Justin. Bieber. Pfúj.


Day 8: egy dal ami folyton beleragad a fejedbe

Halott Pénz - Nem érinthet meg
Az utóbbi időben egyre gyakrabban kapom magam azon, hogy ezt dúdolgatom, Kicsi és a család többi tagjának nagy bánatára, mert iszonyatosan rossz hangom van. Még szerencse, hogy nem büntetnek érte...


Day 9: egy dal amiről valaki eszedbe jut

Metallica - Die, Die My Darling

Nem is emlékszem, mikor hallottam először, de amikor Piktor egyszer még szeptemberben megbántott valami kis hülyeséggel, amiért nyilván nem ugrottam a torkának, csak magamban durciztam, és valami kellett, amire jól kipuffoghattam magam, és ezt találtam. Azóta ez a csengőhangom is, amire mindenki felkapja a fejét a buszon, ha megszólal.


Day 10: egy dal ami egy családtagodra emlékeztet

Dinamit - Mire jó

Apa. Egyértelműen és minden kétséget kizáróan. Évek óta ez a csengőhangja, bár sokáig csak az első pár versszakot ismertem, aztán rákerestem a neten is, hogy végre meghallgathassam teljes egészében.



Day 11: egy dal ami egy barátodra emlékeztet

Halott Pénz - Feneked a gyengém
Ez két barátomra is emlékeztet, ezért is választottam. Egyrészt Vikire, akivel közösen szeretjük Halott Pénzt, és egy csomószor énekelgetjük a számaikat, és már koncerten is voltunk együtt. Másrészt pedig Piktor. Még mindig nevetnem kell, amikor eszembe jut az az februári este, amikor nem kevés pálinka után nem bírt leszakadni a fenekemről, majd közölte: " Túl jó a feneked." Persze, nem lett volna az igazi, ha ez a szám aznap kimarad a repertoárból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése