2014. július 15., kedd

Day 11-19.

Day 12: egy dal ami egy olyan emberre emlékeztet akit utálsz

Nem kapcsolok dalokat olyan emberekhez, akiket utálok. Nem szentségtelenítem meg a zenét. De nyilván ehhez a témához is van számos megfelelő számom...

Sick Puppies - I Hate You



Day 13: egy dal amit csak úgy szeretsz

Shinedown - Diamond Eyes

Nem csak úgy... Egyszerűen szerelmes vagyok Brent Smith hangjába és kész. Na, ezért!


Day 14: egy furcsa dal

Anna and the Barbies - Ünnepélyesen fogadom
Olyan mint a szeme, olyan nincsen egy még
Olyan mint a szíve, az is teljesen lehetetlenség
Olyan álmot alszik, amit nem ad vissza fénykép
De filmen, sincsen, olyan tiszta jelenség

Olyan mint a szeme, olyan nincsen egy még
Olyan mint a szíve, az is teljesen lehetetlenség
Csincsilla párzása hozzá képest szado-mazó
Olyan erősen gyöngéd, arra semmilyen szó sem jó

ÜNNEPÉLYESEN FOGADOM, HOGY NEM LESZEK TÖBBÉ SZERELMES 3x
NEM LESZEK SOHASEM A JÁTÉKSZERED, NE LEGYÉL RENDES VELEM

…ha kitakarom én engem kitakar ő
neki én vagyok a fény, nekem ő a levegő
nagy a szerelem, igen ő a befutó
igen égeti magát a kis égetnivaló
olyan, mint a szeme, olyan nincsen egy még
olyan, mint a szíve az is teljesen lehetetlenség

ÜNNEPÉLYESEN FOGADOM, HOGY NEM LESZEK TÖBBÉ SZERELMES 3x
NEM LESZEK SOHASEM A JÁTÉKSZERED, NE LEGYÉL RENDES VELEM

FOGADOM AZ ÉGRE, A FÖLDRE ÉS A KŐRE
NEM NÉZEK ÉN TÖBBET, SE FÉRFIRA , SE NŐRE
NEM FOGADOK HÍVÁST, SE SMS-T SE TŐLE
SZERELEMMENTESÍTEK, MOST EGY KIS IDŐRE

JÁRTAM A BÁNATTAL, KÉZ A KÉZBEN KÖRBE
MOST MEGYEK A MAGÁNNYAL, MEREVEN ELŐRE
LELKEMET KIHAJTOM EGY MESSZI LEGELŐRE
A SZÍVEM, MIKOR HASAD, HOGY LEGYEN TÁVOL TŐLE!

…na kit akar az én? kivagyok, úgy akarom őt!
néha olyan nagy a fény, hogy elfogy a levegő
ha a szívedben a kés, hiába a menekülés
addig él a szerelem, míg meg nem öl az ölelés…
megfogadtam százszor nekem a nyugalom a jó
de, ha hullámzik a tenger, megint engem visz a hajó
olyan mint a szeme, olyan nincsen egy még
olyan mint a szíve, az is lehetetlenség

Day 15: egy dal attól az előadótól akinek legutóbb voltál a koncertjén

Halott Pénz - Hello lányok


Day 16: az utolsó dal amit hallottál

Halott Pénz - Farkasok dala
Mostanság elég erőteljesen rákattantam, csak meg ne tudják a rockerek, mert kitagadnak...


Day 17: A dal, amit majd amire először akarsz majd táncolni az esküvődön

Johnny Cash - You Are My Sunshine


Day 18: egy dal amit akarsz majd a temetésedre

Avenged Sevenfold - So Far Away


Day 19: a legjobb barátod kedvenc dala

Ariana Grande - Problem
Nem vagyok hajlandó új legjobb barátot választani, szóval nyomok egyet random, oszt' kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése