2014. június 26., csütörtök

TMI Tag, avagy - mindent kitálalok!

Itt találtam, és mivel unatkoztam, és egyébként is imádom az ilyesmit, gondoltam elszórakozom vele egy kicsit.

1. Mi van rajtad?
Egy M-es kék, kockás, hosszú szárú férfi pizsamanadrág, ami alá befér a kötés & nem feszül rám alvás közben, ami egyenesen a halálom lenne. Ehhez pedig belebújtam a metallicás fehér pólóba, ami régebben Piktoré volt.

2. Voltál valaha szerelmes?
Igen, nagyjából erről szól az egész blogom. Hogy mennyire szenvedtem attól, hogy nem viszonozza, miközben mégis azt éreztette, hogy bármikor megváltozhat a helyzet. És ez kikészített.

3. Volt rettenetes szakításod?
Soha nem volt még rendes barátom, ha csak nem számítjuk azt, amikor 10 évesen "randiztam" egy 15 éves fiúval, aki a találka végén, megkérdezte, hogy járnék-e vele, én pedig valamiért igent mondtam. Majd a következő "randira" már el sem akartam menni, de mégis egymás futottunk. A következő héten mondtam a közös ismerősömnek, aki lehetővé tette az első találka létrejöttét, hogy szakítani fogok, azóta pedig nem jelentkezett többé az úriember.

4. Milyen magas vagy?178 cm.

5. Hány kiló vagy?Tudja a rosseb... Valahol 62 és 65 kg, attól függően, hogy éppen mennyi izom leledzik rajtam. Jó az alakom, és ezzel igen sokan egyet is értenek, a kilók pedig menjenek a sunyiba, mert engem ugyan nem érdekelnek!

6. Van tetoválásod?Néha szeretnék, aztán arra gondolok, hogyha nem igen bírom a bizsut, akkor vajon hogy reagálnák a bőröm alá juttatott egyéb fém származékokra...?

7. Van piercinged?2-2 helyen van kilőve mindkét fülem, de nagyon szemezek egy Tragus (kisporc) és/vagy egy Anti Helix vs. Helix piercinggel, de valószínűleg csak utóbbihoz lesz bátorságom.

8. OTP? (Azaz kedvenc filmes/sorozatos páros)Tyrion és Shae. Olyan cukik voltak... Nem értem, mit történt, de fenntartom azt, hogy Shae azért hazudott, mert úgy érezte, elárulták.

9. Kedvenc sorozat?Trónok Harca, ez egy percig sem volt kérdés.

10. Kedvenc együttes?
Avenged Sevenfold, Halestorm, Shinedown, Muse, Three Days Grace (természetesen csak Adam Gontier-ig)... Imádom a kemény műfajokat, pedig azt mondják, nem látszik rajtam.

11. Valami ami hiányzik?
A pécsi bulik.

12. Kedvenc dal?
Ez az a kérdés, amire nehezen tudok válaszolni, mert ez nálam elég gyorsan változik.

13. Hány éves vagy?Nem titok, 19.

14. Csillagjegy?Ikrek.

15. Milyen tulajdonságot keresel egy partnerben?Először is működnie kell a kémiának. Nem azt várom el, hogy tökéletes külsővel rendelkezzen, hanem azt, hogy vonzódni tudjak hozzá. Eztán jön a türelem, és egy csomó apróság, amit sosem figyelek, hogy megvan-e, csak valahogy érzi az ember, hogy ez az, amit keresett.

16. Kedvenc idézet?"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is." (Rejtő Jenő)

17. Kedvenc színész?Peter Dinklage. Zseniális.

18. Kedvenc szín?Fekete-fekete-fekete-fekete-fekete. És piros.

19. Hangos vagy lágy zene?Imádom, amikor már szinte zsibbad az agyam a gyönyörtől, ahogy dübörög a jó kis zúzós  rock/ metál a fülembe.

20. Hová mész, ha szomorú vagy?Pécsett mindig elmegyek sétálni az Alagút felé, otthon pedig befészkelem magam a szobámba, vagy hintázom egy kicsit. 

21. Mennyi ideig szoktál zuhanyozni?Rövid ideig, mert megtanultam az albérletben, hogy az én pénztárcám jár jobban, ha kevesebb a vízdíj...

22. Mennyi idő alatt vagy kész reggelente?Attól függ. Ha tudom, mit akarok felvenni, és úgy is áll rajtam, ahogy azt elképzeltem, akkor csak lefőzöm a kávét, és feldobok egy perc alatt egy kis sminket, és már kész is vagyok. Ha még ezzel sem bajlódom, felteszek egy napszemüveget, és húsz perc, maximum fél óra alatt indulásra kész vagyok.

23. Verekedtél valaha?
Verekedtem fiúkkal, még általános iskolában. A legutolsó alkalommal rászóltam az egyik fiúra, hogy ne terrorizálják a gyengébbeket, erre jól meghúzta a hajam, én pedig reflexből pofon vágtam. Az a vicces, hogy pont az igazgató előtt kaptam viszonzásul egy olyat az arcomba, hogy felrepedt a szám és elkezdett vérezni az orrom, de a delikvens megúszta egy ejnye-bejnyével. 

24. Mi az ami feldob?Zene... a zene... Egy jó beszélgetés, a napsütés, egy finom pohár bor, az írás, esetleg egy jó könyv. Azt szeretem magamban, hogy szinte bárminek képes vagyok örülni.

25. Mi az ami lehangol?
Az eső, a kommunikációra képtelen emberek, a nem várt nehézségek. És ha egyszerűen nem úgy történnek a dolgok, ahogy azt én kitaláltam.

26. Miért csatlakoztál a YouTube-hoz?
Hogy ne kelljen folyton összeszednem a zenéket.

27. Mitől félsz?Attól, hogy nem leszek/vagyok elég jó. Na, meg néha a sötétségtől és a pókoktól.

28. Min sírtál legutoljára?
Azon, hogy Ria nem tudott jönni a bulimra, én pedig azt éreztem, hogy nem számítok senkinek, és csak egy rakás szerencsétlenség vagyok, aki mindjárt elmegy vizsgázni és jól megbukik.

29. Legutoljára mikor mondtad, hogy szeretsz valakit?Nem tudom... Nem sűrűn dobálózom ezzel.

30. A YouTube neved jelentése?
Nagy liliom-virág.

31. Utolsó könyv amit olvastál?
Lakatos Levente - LoveClub

32. A könyv, amit most olvasol?
Fitzgerald - Benjamin Button különös élete

33. Legutolsó sorozat, amit láttál?
Beauty and the Beast

34. Legutolsó ember, akivel beszéltél?
Valaki a családból.

35. Mi a kapcsolatod azzal az emberrel, akivel legutóbb sms-eztél?Az egyik gyerekkori legjobb barátnőm, aki beugrott egy órácskára, mert erre járt.

36. Kedvenc étel?
Sajttal töltött, baconbe tekert pulykamell kukoricás rizzsel, gyümölcslével vagy egy kis badacsonyi borral, desszertnek meg mondjuk epres-túrós palacsinta.

37. Hová mennél el legszívesebben?Valami napos helyre, ahol nem csípnek a szúnyogok.

38. Utolsó hely, ahol voltál?A művközpontban, ahol találkozóm lett volna egy interjú miatt, csak éppen fél órát késett volna a nőci, így áttettük másik időpontra.

39. Bele vagy zúgva valakibe?

40. Legutóbb kit pusziltál/csókoltál meg?
Vicces, mert a legjobb barátommal sikerült összebénáznunk egy fél szájra puszit, egyik nap.
Az utolsó csókomnak nem tudom, hogy Casanovát tekintsem, vagy Piktort, akit végül... másnap a nagy zokogások és összebújások közepette megcsókoltam. Először viszonozni akarta, de aztán győzött a józan esze, és finoman elhúzta a fejét. Okos fiú.

41. Legutóbb mikor bántottak meg?
Ennyire nem tartom számon, alapvetően szeretek túllendülni a sérelmeimen.

42. Kedvenc édességed?Csoki, bármilyen mennyiségben. Vagy eper. Túróval. Palacsintába töltve.


43. Milyen hangszeren játszol?
Tanultam furulyázni, de a Még azt mondjákon kívül kétlem, hogy bármi mást képes lennék elfújni.


44. Kedvenc ékszered?
Sok-sok fülbevaló.


45. Mit sportoltál legutóbb?
Szombat óta punnyadok, tekintettel a gyötört keresztszalagjaimra. Nem túl nagy élmény így, a bikiniszezon elején...

46. Legutolsó dal amit énekeltél?
Mi is volt az, mielőtt az öcsém rám szólt, hogy fogjam már be...? "Elkéstem mégis itt vagy, korábban láttad meg, hogy a test a lábak nélkül már, sehová sem megy... Elkéstem mégis itt vagy, korábban láttad meg, hogy a kéz az ujjak nélkül már, nem érinthet meg... Nem, nem, nem, nem... Nem érinthet meg..."

47. Kedvenc csajozós/pasizós szöveged?Ne... Ez a halálom. De komolyan. Mikor szoknak már le erről?

48. Használtad valaha?Szerintem az előzővel megválaszoltam... SOHA!

49. Legutoljára mikor találkoztál/randiztál valakivel?
Most találkoztam, vagy randiztam? Egyébként elég gáz, mert sosem neveztük a kettesben való találkozásokat konkrétan randinak Piktorral, így ha ezt nézzük, csak szeptemberben volt... Ha viszont ezeket nem tekintjük randinak, akkor valamikor 16 éves koromban. Utána túlságosan lekötött a tanulás, és nem is volt kedvem találkozni csak azért, hogy leszereljek valami kanos barmot.

50. Ki válaszolja meg a kérdéseket?
Hát ki...? Én, aki van olyan hülye, és még 3:06-kor is fent ciripel. Meglesz ennek még délelőtt a böjtje, amikor apa 10-kor felébreszt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése